יום שישי, 23 בנובמבר 2012

מסיבת בלוג!

וואו,רק לפני כמה ימים התחלנו ללכת ופתאום - בום 5000 כניסות!
כרגע אנחנו עומדים על 5000 כניסות ואני מאמינה שכאשר המפגש יתרחש כבר יהיו 5000+ כניסות!
אתם רוצים את הפרטים של המפגש?! , אם כן הנה!:

תאריך: 28.11.2012
יום: רביעי
שעה: 16:20 אני מחכה במיקום המפגש עד כ - 15 דקות!
מיקום המפגש: the plaza
שם הפינגווין שאיתו אני אבוא למפגש(המישני): KALY2610 
שם השרת: Mtterhon - שרתים גרמניים

אני רוצה שתיכנסו בשעה הזאת מכיוון שהרברט יבוא ב-17:00
ואני רוצה שהשרת לא יתמלא!

אתם יודעים תמיד יכול להיות שאני לא אבוא מסיבה מסוימת,רוב הסיכויים שלא!
אבל בכל זאת תיכנסו בשעה הזאת כדאי לפגוש את הרברט בשביל החוויה,צילום תמונות,קבלת הבול,קבלת הרקע והכיף!

אתם יודעים אלו השרתים הגרמניים לא נראה לי שהם יתמלאו,
אני מקווה שלמרות שזה שרת גרמני יהיה אפשר לדבר באנגלית!
בכל מקרה אני מאמינה שלרבוכם יש מיילים ואם לא לכם אז לאחיכם או להוריכם,למייל האישי שלי שעליו המייל בנוי קוראים:

chaysiga@gmail.com

אני אהיה מחוברת פשוט תזמינו אותי לצאט,ואני אצרף לצאט קבוצתי כל פעם שעוד מישהו יצטרף,ויכתוב לי משהו! - כמו: לורה..

מיועד לחדשים באתר\לאלו שלא עשו זאת בעבר:

מכיוון שהשרתים הם גרמניים,למעלה בסרגל של הבלוג,יש אפשרות של שפה,שאתם נכנסים זה נמצא על : english , תשנו את זה לגרמנית שכותבים גרמנית כך :Deutsch , ואז פשוט תיכנסו איך שאתם רגילים בסרגל הכלים שהוא אמריקאי,זה נראה ממש אותו הדבר!

אם לא הבנתם מההסבר אני אוסיף להסברים תמונות עם חצים שיראו לכם על מה ללחוץ בכל שלב!
אתם חייבים להבין אם לא , קראו לאחד מהוריכם או אחיכם!

התמונות:

כשאתם נכנסים המסך נראה כך אחרי שאתם לוחצים על : play now!
פשוט תלחצו על איפה שהחץ מראה!



אחרי שלחצתם ייפתח לכם חלון וליחצו על השפה הגרמנית!
שכתובה ככה: Deutsch!

אם אתם לא זוכרים איך להיכנס באנגלית אני אזכיר לכם בגרמנית זה ממש אותו הדבר!
לכו בעקבות החץ!



פשוט תמשיכו איך שאתם רגילים בסרגל הכלים האמריקאי,תיבחרו שחקן או תיתחברו לשחקן...
ואז תגיעו לקטע של בחירת השרתים תבחרו שרת...
היכנסו מהמפה לפלאזה ו - הגעתם!!!








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)