יום שלישי, 27 בנובמבר 2012

מנהלת חדשה, בעצם לא כל כך

הייייייי ^^
תשמעו, אתם לא מכירים אותי אבל קוראים לי שר.
אני פתחתי את הפינגווין - Cherushki ואחרי מה חודשים בערך חצי שנה הוספתי את לורה לפינגווין ועשינו מנוי, וגם בת דודה שלי איתי. אני ולורה BFF, ופשוט שנתתי לה להיות איתי שתינו ממש התמכרנו ופתחנו בלוג.
בקיצור מי שירצה לדבר איתי - cherushki@gmail.com 
וגם בנוסף רציתי לספר שאני ולורה תכננו דברים שווים להמשך! 
וגם רציתי להגיד שאני אחראית על העיצוב של האתר (אני בצד הטכני) וגם אפרסם תשובות למשימות.
ואם תראו הוספתי לצד שני דברים חדשים :
משימה שבועית, והפין, יהיו עוד 2 כאלה ואפילו יותר. 
כאשר תלחצו על התמונה זה ישלח אתכם לפוסט בו תוכלו לראות את התשובות למשימות האלו.

בינתיים אני צריכה ללכת אז ביי <3

~שר



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)