יום רביעי, 6 בנובמבר 2013

עיתון!

שלום כולם,
בטח שמתם לב שאין מלא זמן עיתון מתורגם, זה בגלל בעיה אחת, אני כמעט ותמיד לא מצליח להתחבר לק"פ מהמחשב שלי, ומכיוון שאסור לי לגעת במחשבים האחרים, אני בבעיה.
הפעם הצלחתי, אני מקווה שמחר אצליח שוב.
מבזק-

תודה על מסיבת ליל כל הקדושים אקסטרה אדירה!
-רוקי-


כתבה ראשית-


חטיפי הO הזהובים!
PH חוקרת שיח של חטיפי O זהובים!

פורסם ע"י PH- חדשות מרגשות! הזרעים שגארי נתן לי צמחו לשיח חטיפי O זהובים ענקי! אני חושבת שאולי הם באמת קשורים לפאפל הזהב האגדי! 


המשך-

זה שיח החטיפי O הזהובים הראשון מסוגו! לכן יש לנו הרבה ללמוד ממנו, הוא לא כל כך גדול, אבל החטיפים האלו משגעים, הפאפלים שלי התחפרנו כשראו אותם לראשונה! הם ניסו לטרוף את הכל! הייתי צריכה להשאיר אותם בבית עץ שלי! פיט הפאפל הכתום שלי אכל אחד, ומיד הוא הוא ביקש ללכת לחפור! יצאתי איתו לטיול, ותוך כמה שניות הוא מצא- גוש זהב ענקי! כולנו שמענו סיפורים על פאפל זהב, אבל אולי הגרגירים האלו מחוברים אליו, אולי באיזה מקום שם בחוץ מסתובבים להם פאפלי זהב!



כתבה משנית- 


ראיון עם סוכן- ג'אט פאק גאי!
רוקי, ראיין את ג'אט ונתן את המידע לאנט!


פורסם ע"י אנט ארקטיק- ביקשתי מרוקי לראיין את ג'אט, ככה זה הלך-
 רוקי: טוב, שאלה ראשונה. טוב.. שניה אולי? אין לי מושג. זאת הראשונה או השנייה?
ג'אט: זאת כבר השנייה.
 רוקי: טוב עכשיו השלישית? מה האוכל האהוב עליך?
ג'אט: רוקי תגיד, אתה בטוח שהמנהל ביקש ממך לשאול אותי שאלות על "נושא חשוב ומסווג ביותר"?
רוקי: כן, זה ממש עוזר, מה שיקרה הוא ש...>>>מסווג ביותר<<<
ג'אט: אוקיי... אז זה צנים, אפשר לאחסן אותו והוא אף פעם לא מתקלקל.
רוקי: נשמע מגניב! מה עוד לשאול....אמממ...
ג'אט: שאלה אחרונה... בבקשה!
רוקי: זהו זה! זה מושלם! מהוא הסוד סודי ביותר החמישי של הEPF?
ג'אט: הפעם ממש הגזמת.... טוב ביי!
רוקי: אוף, כנראה מבצע בנושא הזה מתוכנן בקרוב, אם הוא לא מספר לי..... רוקי כיבוי, אמרתי רוקי כיבוי?! אאה, יש מתג, ביי...



אירועים עתידיים-


14 לנובמבר- קטלוג רהיטים חדש!
הסגנון המחוספס מגיע לאיגלו שלך!



14 לנובמבר- החיפוש אחר פאפל הזהב!
ההצגה האגדית חוזרת לתאטרון!




הודעה חשובה- קפוצ'ונים חדשים מגיעים ב- 7 לנובמבר!

הסמל העדכני זמין עד ה- 13 לנובמבר.
הסמל הבא זמין בין התאריכים ה- 14 עד ה- 27 לאוקטובר.



שאל את אנט ארטיק!
      עמוד מס' 1:

1) מאלה היו הרעידות אדמה האלו?
Ivana B. Royal

אני חקרתי את הרעידות הלאו שבוע שכבר, אני מאמינה שנגרמו ע"י זומבים.  הם גרמו לקרע באדמה, וככה הם יצאו. עד כה זה נראה בסדר ואין שום סכנה, אני אדווח שיהיה מידע נוסף.

מקווה שעניתי לך על השאלה,
אנט ארקטיק. 




2) למה כולם מתלהבים מהאגדה הזו על הפאפלים הזהובים?
Ivana B. Royal

בהתחלה זה התחיל כשהיה פסל של פאפל זהוב, ממנו הגיעו כל השמועות. יש המון אגדות עליהם, כולנו רוצים לדעת את האמת. מאז ימי הביניים, והתגלות חטיפי הO הזהובים, הרבה הסיקו שהם אולי אמיתיים! זה יהיה ממש מרגש לגלות פאפל אגדי!


מקווה שעניתי לך על השאלה,
אנט ארקטיק. 






עמוד מס' 2:


המכשיר המסתורי שלעולם לא הופעל!



4)מה יש במכונת המשחקים המנותקת?
Skale E. Hyde

זו באמת שאלה קשה, היא שם כבר כמה שנים. אבל למה היא שם ולא חוברה לחשמל... ואיזה משחק יש שם? שאלתי את גארי, כפי שחשדתי היא היתה אחד מהפרויקטים שלו. גארי הכין אותה בשביל שיהיה חלקי חילוף למכונות האחרות. הוא לא יודע אם היא תעבור, מה שבטוח, אני לא הייתי רוצה להיות זו שתכניס אותו לחשמל... 

מקווה שעניתי לך על השאלה,
אנט ארקטיק.



סודות מסווגים-


פאפלים נסתרים!

האם אתה יודע שיש כמה פאפלים שנמצאים ברחבי באי? הנה כמה מהם: קיפ מהתאטרון עושה ביצועים אדירים, קיפר ממועדון הריקודים יודע לזוז, ויש גם פאפל שחור רציני ששומר לרורי על המשרד, וכמובן פלוק במימד הקופסאות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)