יום שני, 6 במאי 2013

My Robot And My תחרות

שלום לכם קוראים,
אז מה אתם אומרים על תחרות ''הרובוט שלי ואני''?
מה עושים בתחרות הקצרה הזאתי?
עד ה-7.5.13 שזה סוף מסיבת גיבורי העל של מארוול
מי שרוצה מכם מוזמן לשלוח במייל שלי את הפינגווין שלכם ביחד עם הרובוט שלכם,
המייל שלי:davidved10@gmail.com
אז מהי התחרות?
סתם לשלוח את הפינגווין שלכם עם הרובוט?
ממש לא!התחרות היא שאתם שולחים את הפינגווין שלכם כמה שיותר יפה
ואם אתם יכולים אפילו עם הרובוט לשלוח בזמן שהוא רוקד או שובר דברים
או זורק כדורי שלג!
צלמו את עצמכם בעזרת תוכנת photoscape שאתם יכולים להוריד למחשב שלכם בקלות,
לחצו על לכידת מסך ואז שלחו את התמונה במייל כמובן שקודם תעשו שמור ואז תשלחו,
מי שלא רוצה לצלם יכול לכתוב כאן בתגובות באיזה יום הוא רוצה שאצלם את הפינגווין שלו,
ובאיזה שעה ואיזה שרת ואני אבוא ואצלם את הפינגווין שלכם בעצמי!
אז בהצלחה לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)