יום חמישי, 7 בפברואר 2013

עיתון חדש!

היי לכולם!
היום הגיע עיתון חדש!
כדי להגיע לפוסט על העיתון הקודם לחצו כאן!

הנה תרגום לעיתון:







מבזק:


וילות יוקרתיות צצות בכל רחבי האי!,
בוא ותצטרף לסגנון החיים של העשירים והמפורסמים!








הכתבה הראשית:

מסיבת הוליווד מגיעה בקרוב!
מסיבת הוליווד תהייה שיגעון מחולט!




פורסם ע"י קיידנס- היי פינגוויני המסיבה!, בעוד שבוע אחד בדיוק האי יקבל שדרוג! ומה זאת מסיבה בלי: במאים, כוכבים ופרסים?! כל זאת ועוד יש במסיבת הוליווד!, תמשיכו לקרוא כדי לדעת את כל מה שאתם צריכים לדעת לגבי המסיבה.
בואו נתכונן למסיבה בדיוק כמו כוכבים!


המשך- יהיו 3 סטים של 3 סרטים שונים:
תיכון ק"פ 3, התרחק במהירות גבוהה ושובו של החיזמארי מהחלל.
הנה כמה דברים שאמרו לי, שאולי יעזרו לך להפוך להיות מפורסם!:

"הדרכה של פעלולנים צעירים היא חשובה ביותר. עבודת פעלולים מסוכנת דורשת- סבלנות, תרגול סובלנות והמון פיצוצים רועמים!"

"חייזמארי!, אני לא יכול לחכות לצלם את הסרט על החלל.
חייזרים!, בואו תחנו ליד הענן הזה" (כן, זה לא ממש עוזר)

וכמובן שכולם רוצים להיות עוזרי כוריאוגרף  בסרט "תיכון ק"פ 3", שיגעון!

אז למה אתה מחכה?, לך תתאמן לצילומים עם פאפרצי,
כי אתה הולך להיות כוכב!





הכתבה המשנית:

סרט בהשראת רהיטים!
אם תבנה אותו... כוכבי על יגיעו!

אי אחד. איגלו אחד. יותר ממיליון- ביליון- טריליון רעיונות בדמיון!
פינגווין עם חלום: לבנות ספינה ממיטות פאפלים,
הוא מתמודד עם אתגרים בלתי יאומנים וקטלוג מלא פריטים, האם הוא יצליח?
זאת שאלה של זמן!!!
הצטרף לפינגווין הזה במסע האולטימטיבי לבניית הספינה, ולהגשים את חלומו.
ההרפתקה התחילה ב- 7 לפברואר (היום).

אתה תאהב את זה, אתה תאהב אותה (הספינה), והעולם ישתנה לנצח.......

אז טוס לאיגלו שלידך ותתחיל לעזור!






אירועים עתידיים:




© התמונה תורגמה והוכנה ע"י שר מנהלת הבלוג, כל הזכויות שמורות לה!









שאל את קיידנס:


1) האם אנחנו יכולים להיות חברים?
- B- frieds-

ברור!, אני אוהבת להוסיף חברים!
תפגוש אותי באי, ואני אוסיף אותך לרשימת החברים שלי. שגעון!





2) אני אוהב את המוסיקה שלך!
- Sue- Perfan


תודה!
אני מאוד מתרגשת שאתה, וכולם אוהבים את המוסיקה שלי,
אני מאוד אוהבת לתת לכולכם אהבה לבנה שכזאת בשירים שלי!




3) ממי את מקבלת את השראה הכי גדולה?
 -Annie Raumodell-



וואו, בן אדם!, זה לא פשוט!
אני קבלתי השראה מהמון אנשים שאי אפשר לספור אותם!
אמנם, אם הייתי צריכה לבחור אחד, הייתי בוחרת ב- פראנקי 
אחי, פראנקי הוא גאון!, אני אוהבת את כל מה שהוא עושה ועובד כל כך קשה בשבילי!



4) מאיפה את משיגה את כל הרעיונות שלך?
-Bri Lee Ant-

מאיפה אני משיגה את הרעיונות שלי?! את הרעיונות שלי אני מקבלת כאשר אני שומעת מוסיקה, רוקדת, וכן בהכנת פיצות עם דגים!
כמה מהרעיונות שלי הגיעו אפילו מהקפאת מוח מגלידה קרה!







5) מה המוסיקה האהובה עלייך ביותר?
-Mew Zeke-



וואו, זאת שאלה שקשה לענות עליה.
אני מתכוונת, שאני מקשיבה הרבה למוסיקה, והרבה!
יש לי מדפים מלאים בכל דבר:
רוק, היפ- הופ, ריקודים וקונטרלי. אני אוהבת את כל האמנים שיש באי.
והכי מגניב, להקות שמחברות כמה סגנונות ביחד כמו להקת הפינגווינים.
וגם הופעות של הפאפל דאבסטפ!!!

אני מאוד אוהבת שירים וריקודים ביחד, אבל אני חייבת להודות שהסגננות שלי משתנים מרגע לרגע, שבוע שעבר הייתי ממש בקטע של ג'יפופ ועכשיו אני רק רוצה לקום ולרקוד, סתם ככה!
היית רוצה שאני אבוא לבדוק את הלהקה שלך?









סודות מסווגים:















משחק הריקודים
הוכן ע"י קיידנס

רוצה להיות כוכב ריקודים? הנה כמה טיפים שיעזרו לך:


  • לך עם הלב שלך!
  • תביא את הפאפל הסגול שלך, הוא יעזור לך לקרוע את הרחבה!
  •  וכמובן- להתאמן, להתאמן, להתאמן והכי חשוב להתאמן הרבה. אם ברצונך להיות כוכב ריקודים, אתם צריך להשקיע בזה הרבה עבודה.
  •                    
קיידנס אאוט! (אאוט- יוצאת)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)