יום שני, 22 באוקטובר 2012

עיצוב חדש לבלוג!

אני מנהלת בלוג די חדש ברשת אבל בכל זאת עיצבתי אותו מחדש(הייתי אצל חברה שלי שיש לה את ה-פוטוסקייפ ופוטושופ נ.ב-המחשב שלי לא נותן לי להוריד כל מיני דברים למחשב....אז קיצר עיצבתי אצלה).
רק רציתי לשאול אם זה יפה לדעתכם!=)
רק שתדעו שאני היום נשערת ערה עד חצות כדי לראות איך תיראה המסיבה...
מקווה שאכתוב לכם פוסט בבוקר אם יהיה לי זמן...
כמו שאתם יודעים אני כמו כולם לומדת בחטיבה ויש פרויקט שאני מתנדבת בו והוא נגמר ב-3 אני מקווה שאספיק לכתוב לכם בבוקר כי אחרי הצהריים אני הולדת לחתונה...
בכל מקרה אני אכתוב לכם מחר ב-100%...
אז להית'
אה רגע חכו רציתי להראות לכם את התמונות של הקטלוג החדש בחדר הרוחות...
 מי שלא ידע עליו אז שלפחות יראה אותו ושיידע שהעמוד הראשון שלו גם ללא מנויים:)
 כמו שאתם בטח יודעים צריך לעשות משימה כדי להשיג משקפי רוחות ואז צריך.....(כתוב בפוסט קודם מה צריך לעשות)
בקיצור הקטלוג-

  








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)