יום שלישי, 23 באוקטובר 2012

תחילת ספיישל 7 שנים לק'פ

היי לכולם - לורה,

אם שמתם לב כבר יום שלישי וזה אומר תחילת ספיישל 7 שנים לק'פ!!!!(סליחה שלא עידכנתי בבוקר קמתי מאוחר כי ישנתי באחת)הספיישל הוא רק יומיים -היום ומחר.
רציתי להתחיל,אז ככה מי שנכנס לחנות הקפה שמצויה בעיר
חנות הקפה התקשטה בבלונים לכבוד היום הולדת ניתן למצוא בה את כובע היום הולדת(שנראה כמו הפין כפי ששיערת)
את הספר החדש ואת העוגה(דרך אגב אם תלחצו על הכובע יהיה כתוב לכם אם תרצו אותו ואם תלחצו על הספר יהיה כתוב לכם אם תרצו לקרוא אותו למי שלא יודע).
אני עדיין ממש מבואסת שלא ראיתי את המפורסם גרי אני הכי אוהבת אותו אחרי PH בקיצור אני מקווה שיפורסמו עוד שעות ואני בדיוק כמוכם רוצה לראות אותו!
אם אדע שעות אני בטוחה שאפרסם!
נ.ב-אם אחד מהקוראים של הבלוג יודע את השעות תוכלו לכתוב בתגובות,תודה.
בקרוב הודעות נוספות,


                   המשך יומנעים,

                                       לורה!



                                                

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)