יום שלישי, 3 בדצמבר 2013

בקרוב בבלוג.....



בזמן הקרוב מצפים לנו המון דברים חדשים בבלוג !
הנה ההצצה לכמה מהם !

אם יש לכם רעיונות מה יכולה להיות כל הצצה שתפו אותנו!
במהלך הזמן כאשר נחשוף את ההצצות נפרסם על כך !
יש ה הצצות שקל יותר לחשוף וכאלו שקשה יותר לחשוף , בהצלחה.





בנוסף חידה חדשה בבלוג שהזוכה בה יזכה שנפרסם את הבלוג שלו כאן, ובנוסף בעיצוב אישי:
אני תאריך, אני שעה ואני גם מזג אוויר ראשון.
מגיע כהפתעה וכמו גשם ראשון.
עטוף בצבעים של יער וחום,
אז מי אני ? זה קל פתחו את הראש שלכם ותגיעו לתשובה !
"תשברו רגל" ;-)









5 תגובות:

  1. אעאעאעאעאע הסמל של הולידיי פארטי משנה שעברה בהצצות בטוח קשור לקריסמס והאייל של חג המולד וגם למטה כתוב תחרות עכשיו אני פותרת את החידה

    השבמחק
  2. הפיתרון של החידה זה עננים? שיש להם את הגשם הראשון והשלג הראשון והם משנים צבע לפי מזג אוויר...

    השבמחק
  3. מממממ ...
    לדעתי זה תצוגת אופנה של חג המולד :)
    ןואת החידה אין לי מושג אבל נדמה לי שזה פרפר אולי ?

    השבמחק
  4. היי לוורה לדעתי זה ענן, צדקתי ?
    ואם כמה צודקים אז נותנים לכולם או למי שענה ראשון ?

    השבמחק
  5. חח בדיוק אתמול נפלתי ונפצעתי ברגל

    השבמחק

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)