יום רביעי, 18 בספטמבר 2013

העיתון!

שלום לכולם!
הנה התרגום לעיתון החדש:
 









מבזק:


-אנט ארקטיק חוקרת את קיומו של דג זהב בלתי נראה ואכזרי. אם יש לך הוכחה לזה, אנא שלח אותו אלינו!-






















כתבה ראשית:

ספר שיקויים עתיק!
ספר מסתורי, שהתגלה באי מסתורי!


פורסם ע"י גארי- ברכות! אולי כבר שמעתם זאת, אבל רוקהופר הגיע והוא נתן לי ספר שמלא בשיקויים קסומים! בגלל שלרוקהופר אין מה לעשות איתו, הוא נתן אותו לי. ממש הפתעה יוצאת דופן!






























המשך:

הספר היה שייך לנערה צעירה בשם גאריאנה- אכן שם מוזר. אמנם אני חייב להגיד שהשם הזה מוכר לי מאפשהו! אני דיי בטוח שהיא הייתה מכשפת. והשיקויים שלה נותנים דברים מוזרים ומשונים. ובגלל שמסיבת ימי הביניים מתקרבת, אני יכול להתחיל ולעשות את השיקויים הללו! אחד מהלחשים הוא של דרקון אדום גדול! אני תוהה אם אני יכול להפוך את עצמי לכזה! לפי החישובים שלי כ98.65% מצביעים על כך שעד שבוע הבא נצליח ליצר את השיקויים!

הכן את כובע המכשפים שלך, כי בית הספר למכשפים נפתח ב- 19 לספטמבר ואני צריך חניכים!?











-











כתבה משנית:

רוקהופר חזר!

הגיע הזמן לגן עדן של פיראטים!

פורסם ע"י רוקהופר-  אהוי חברים! חזרתי! אחרי הרבה זמן שלא הייתי כאן! בינתיים נקלעתי לסופות, נלחמתי עם דג זהב בלתי נראה ואכזרי, פלמינגו ורוד כעסן ואכלתי המון גבינה מסריחה טעימה. הייתי ממש עמוס! אני גם הייתי בכמה איים מסתורים ביחד עם יארר, שם מצאתי המון פריטים נדירים! זה ממש כיף להפליג במיגרטור! כפי שאתם בטח יודעים אני מסתובב רק לשבוע,  אז זה הולך להיות השבוע הכי הרפקני, סיפורי, פיצתי ומפוצץ בסודה שהיה לנו איי פעם! אני מקווה שתהינו לכם בהרפתקותכם!












אירועים עתידיים:



עכשיו- רוקהופר הגיע!
יש פריטים נדירים במיגרטור! אז לך לספינה כדי לקחת כמה!



19 לספטמבר- מסיבת ימי הביניים!
דרקונים נסיכות אבירים ומפלצות כולם במסיבה אחת!



הודעה חשובה:
הפוך את האיגלו שלך למקום קסום!

הסמל העדכני זמין עד ה- 18 לספטמבר!
הסמל הבא זמין בין התאריכים ה- 19 לספטמבר עד ה-2 לאוקטובר!
















\





-
שאל את רוקהופר:


















1) מהי יש ב"אי של רוקהופר"???  
Miss Terious




האי שלי הוא רחוק יותר מהאי הרחוק ביותר. המים שם כחולים יותר מהפאפל הכחול ביותר. החול שם מלא בארמונות חול גדולים יותר מהמיגרטור, יש שם מלא פריטים נדירים חבויים וגם עצים ענקיים של גבינה מסריחה! יש שם המון פאפלים אדומים, ותמיד כיף לבלות איתם!
-רוקהופר-













































2) מה היא מפלצת הים שהיה לך הכי קשה להלחם בה???  

C. Mon Ster



המפלצת הכי קשה הייתה דג ענקי עם 10 ראשים! זה היצור הכי גדול שראיתי! הוא אכל את המיגרטור, והוא עמד לעקל אותנו! אבל עשיתי איתו עסקה ונתתי לו אוצר בתמורה לשחרור, הייתי חייב לעשות את זה, לא רציתי להפוך לסנדוויץ''- רוקהופר...
-רוקהופר-











קפטן צריך חליפה!

3) מאיפה השגת את החליפה החדשה שלך???  
Jay Ket

אני טיילתי לי בארץ מסתורית, ונתקלתי במערה חשוכה ועמוקה בתוך הר. זה היה ביום רביעי, אם אני לא תוהה. המערה הייתה מלאה בקורי עכביש ענקיים. מזל שיארר היה איתי.... נכנסתי לעומק המערה ופתאום מצאתי אוצר מולי. פתחתו אותי ומצאתי מלא זהב ותכשיטים ומתחתם אתה חליפת הפיראטים הכי יפה שראיתי איי פעם! לקחתי אותו והלכתי למיגרטור, עכשיו יש לי את לבוש הפיראט הכי טוב ב- 7 הימים.
-רוקהופר-
























-














סודות מסווגים:

















איך להשיג את המפתח של רוקהופר!

אם אתם רוצים להכנס לחדר הקפטן, אתם חייבים להשיג מפתח. לכו למשרד העיתון, ופתחו את היומן שלי, בעמוד האחרון אתה תמצא את המפתח שלי!

תגובה 1:

  1. היי זה uri2000 מנהל הבלוג "העולם המדהים של הפינגווינים " ורציתי לשאול אם אפשר להעתיק את התרגום של העיתון ולתת לך קרדיט?

    השבמחק

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)