יום שלישי, 9 ביולי 2013

עיתון חדש!



שלום לכולם!
הנה התרגום לעיתון החדש:


 








מבזק:
-ממברים יכולים להשיג נקודות הפחדה בלחיצה על האות "D" בחלק מהתלבושות!-














כתבה ראשית:

משחקי הפחד ממשיכים!
כולם רוצים לנצח!


פורסם ע"י המועצה היוונית- משחקי ההפחדה ממשיכים, והמפלצות כבר בשיא ההפחדות! בלגן של זרועות, שיניים וטפרים, והמרוץ צמוד.















-









המשך:

תפסנו כמה מתחרים כדי לשמוע מה יש להם לומר על משחקי הפחד. "אחי, המשחקים האלו לגמרי מפחידים באופן משמעותי, בנדם". אמר מתחרה מצוות JOXתפסנו גם אחד שהתחבא מתחת לכרית הפרחונית שלו,"הוו.. היי. אני רק אה... מתרגל את טכניקת ההתחבאות שלי. די טוב אה?"

אם יש לך את זה בוא ותפחיד את המקום הראשון! תקפיד להתאמן על היללות והנהמות שלך, ככי אתה בטח רוצה ב- 6 ביולי להשיג את הגביע!











-











כתבה משנית:

מפלצות חייבות ל..

  • להצטרף לצוות.
  • להתחרות במשחקי הפחד.
  • ללמד איך להבהיל באולם ההרצאות.
  • ליצור תחרות הפחדות באיגלו שלך.
  • לבקר בכל הביתנים של כל הקבוצות.
  • לשיר שירים עם נהמות שאגות וצעקות.
  • להקסים את האחרים עם הסגנון המפלצתי שלך.










-













אירועים עתידיים:



ה  11 ליולי- קטלוג בגדים חדש!
לבש את הסטייל החדש. ותתחיל את עונת הקיץ ברגל ימין!



ה- 18 ליולי- קטלוג רהיטים חדש!
קשט את האיגלו שלך למפגש של מועצת החלל הבין- מימדית.


הודעה חשובה:
החזרות לאופרת הויקנגים החלו, האופרה תעלה ב- 11 ליולי!!!


הסמל העדכני זמין עד ה-10 ליולי!
הסמל הבא זמין בין התאריכים ה- 11 עד ה- 24 ליולי!















\






-
שאל את אנט ארקטיק:


















1) כיצד אני יכול לפרסם משהו בעיתון???

-Hans Tu Wright -




הדרך הטובה ביותר להשיג את תשומת ליבי היא להיות מקורי. תזכור אני מקבלת מאות של מיילים ביום, ואני יכולה לפרסם רק כמה בכל גליון. כל עוד תשקיע יותר במה שאתה שולח לי.
תמיד תמשיך לנסות, אני תמיד נהנית מלפתור חידה מורכבת או לצחוק מבדיחה מצחיקה (בעיקר על פאפלים כתומים),
ואם יש לך שאלה אל תתבייש לשלוח לי אותה! אני אענה עליה בשמחה!

מקווה שעניתי לך על השאלה,
אנט ארקטיק.


































2) באיזה קבוצה את בחרת?
-Mon Esther-


אוי אלוהים, זו שאלה קשה! יש לי הרבה דברים מפחידים להציע לכל הקבוצות! אבל אני מעדיפה את OK בגלל העוגות!


מקווה שעניתי לך על השאלה,
אנט ארקטיק.













































קח את הזמן להכיר חברים חדשים!


3) איך אני יכול לפגוש חברים חדשים?   

-Trey Jure-



חברים הם חלק גדול ממה שעושה את את האי כל כך מיוחד! למה שלא תשלח לאחד הפינגווינים גלויה, ותגלוש איתו בשלג? או תקשט את האיגלו שלך ותערוך שם מסיבת חלל או ים? ותכריז על זה בפלאזה! אירוח חברים באיגלו היא דרך מצוינת להכיר חברים חדשים! תזכור לתת לאורחים חיוך, ולהגיד להם תודה! ואל תשכח להוסיף אותם לרשימת  החברים שלך!

מקווה שעזרתי לך,
אנט ארקטיק

























-














סודות מסווגים:












להיות  סופר סטאר!

הנה כמה טיפים כיצד להיות כוכב על:

  • תסתובב עם המראה הנכון והחיוך הנכון.
  • תנסה לשמור על מקוריות.
  • אל תפחד משום דבר.
  • תערבב כל מיני פריטי אופנה, אולי תיצור את הסטייל החדש!
  • תמיד תכין לעצמך מראה מיוחד למסיבה הבאה!
קיידנס אאוט!





















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)